Zenóbia

Zenóbia

Kakaós csoda

Bejegyzés alcíme...

2012. december 04. - Zenóbia

Nah, most nagyon ügyes lyány voltam, így aztán lett nekünk finom sütink. Brownie, csak keksz formában. Tényleg. Aki nem szégyelli, daraboljon bele étcsokit, brutális lesz. Én nem szégyellném, csak a múltkoriba amit elszartam, már beledaraboltam amit találtam. Éljen.

kakaóscsoda2.jpg

Hannah Swensen féle Kakaós csoda 2/4

Hozzávalók:

- 20 dkg vaj

- 10 dkg kakaópor

- 20 dkg barnacukor

- 3 tojás

- 1 tk szódabikarbóna

- fél tk só

- 2 tk vanília aroma

- 30 dkg liszt

- némi kristálycukor

kakaóscsoda1.jpg

A szokásos Hannah féle keksz, a szokásos módon is készítjük. Vajat megolvasztjuk a mikróban, majd hozzáöntjük az előzőleg egy tálba kimért kakaóhoz és barna cukorhoz. Simára keverjük, majd amikor kihűlt nagyjából, hozzáadjuk a felvert tojásokat is. Aztán jön hozzá a só, a vanília aroma, a szódabikarbóna, majd apránként a liszttel is kikeverjük, gép nem kell, elég a karunk meg egy fakanál. Ha még sok ilyen kekszet csinálok, a jobb karom jóval izmosabb lesz mint a bal, most akkor vagy tök hülyén fogok kinézni, vagy meg kell tanulnom bal kézzel is kutyulni. Az talán praktikusabb lenne esztétikailag. Rakjuk hűtőbe egy órára, vagy egy éjszakára. Most összezavarhatnálak titeket azzal, hogy rettentő radikális módon én egy nappalra raktam, mert reggel bekevertem és este sütöttem meg, azta. Aki úgy érzi, hogy bármit is számít, hogy melyik napszakban hány óra hány percre teszi hűtőbe a tésztát, az inkább most menjen és feküdjön le aludni. Vagy igyon valamit. Gömbölygessünk diónyi golyócskákat a tésztából, forgassuk meg őket kristálycukorban, majd tegyük őket kikent tepsire, egymástól pár centire, nagyon nem nőnek meg, de azért kicsit mégis. A golyócskákat villával lapítsuk szét, majd 180 fokra előmelegített sütőben süssük tíz percig. Nem kevesebb, nem több, tíz perc. A sütőlapról egy perc után szedjük le, mert menthetetlenül odaragad. Adjunk a férjünknek, vagy akit találunk otthon két darabot, meg egy pohár tejet.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr454948064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása