Zenóbia

Zenóbia

s iszonyú tapasztalt

2018. október 30. - Zenóbia

Vettem tegnap fotelt. Évtizedes álmom teljesült ezzel, hogy újra divatba jött a rattan fotel, amiben hatalmas kör alakú párna van, és sosem akarsz belőle kiszállni ha már belefészkelted magad. Rettenet csúnya valójában attól tartok, de imádni fogom, eleve össze tudtam rakni tök egyedül (három darabból áll, az egyik a párna, és hát. egymásra kell őket helyezni a megfelelő sorrendben. sikerült), aztán gondoltam kipróbálom gyorsan és lezuhanyozok, ebből az lett, hogy negyven perc múlva még mindig ott kuporogtam a fotel mélyén és a villogó telefonért sem voltam hajlandó megmozdulni. Lehet, hogy valójában nem is jön divatba újra, csak a Jysk-nek volt egy eltévelyedése és azért akciózták le, mert a kutyának sem kellett rajtam kívül, vagy már 25 éve álltak a raktárban. A kanapé cserébe nem lesz retro. A jelenlegi még mindig foszlik, kezdem nagyon unni, de már kinéztem az újat, viszont nyilvánvalóan a második hónapban, mikor elmondhattam magamról, hogy úristen nem költöttem el az egész fizetésemet kabátokra, feltűnt, hogy a hűtőben nem oly hideg a bor, mint szokott. Pár nap alatt megfejtettem, hogy a mélyhűtőben mínusz negyven van, alul pedig plusz 15. Ebből rájöttem, hogy a kanapé még foszlani fog egy darabig.

_20181030_194942.JPG

Az a nagyon okos felismerésem támadt, hogy mennyit írtam és mondtam, hogy az elmúlt három évben, és aztán mennyit írtam és mondtam, hogy ha még egyszer kimondom, leírom, hogy az elmúlt három évben, öljetek meg lassan és kegyetlenül, na most már válthatok az elmúlt négy évre. Csodálatos. 2018-ban valójában nem csak a nyár volt ősz, hanem az egész év az volt, de úgy tűnik nyár végére túlestem a kiégés fázisain, vagy lehet, hogy olyan fázis is van, hogy azt hiszed túl vagy rajta, aztán még mélyebbre süllyedsz, de azért most reménykedem. Lorettával a múltkor majdnem elmentünk bulizni is, de aztán helyette inkább ettünk sült krumplit, ittunk egy fröccsöt a Nemdebárban, megállapítottuk, hogy tök jó este volt ez, és hazamentünk. Tizenegykor aludtam.

Voltam Villányban, amivel szintén régi vágyam teljesült, úgy látszik ez az október ilyen, fotel is, Villány is, de már csak egy nap van belőle, aggódom.  Nagyon szép, mármint főleg a környék, lovasszekéren körbevitt minket egy turista utáló bácsi, hamar kiderült, hogy a turistáknál jobban csak a liberális turistákat rühelli, onnantól nem szólt hozzánk, csak a lovakhoz. 

Még csak annyit, hogy ha létezik még olyan ember rajtam kívül, akinek az a kedvence az óraállításban, hogy reggel is sötét, kora este is sötét, mert ez illik a télhez (igen  tudom, hogy 24 fokban röhejes a telet emlegetni), akkor költözzünk össze annak megengedem, hogy beleüljön egy kicsit a fotelembe. 

Zenóbia a Facebookon! 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr3214334343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása