Zenóbia

Zenóbia

Szivárványos sellő

2018. január 25. - Zenóbia

Teljesen igaza volt ex-apósomnak, hogy a tetves január legalább negyven napos, ha nem hatvan. Ilyenekkel próbáljuk sürgetni az idő múlását tavaszig februárig, hogy teljesen kretén dolgokat rendelünk az ali-ról, és várjuk, hogy ideérjenek. Minden reggel megkérdezik a lányok, hogy naaa, kaptam-e már e-mailt, hogy az országhatáron belül van a cucc, mélységes csalódás másnap reggelig ha nem, de akkor újra meg lehet kérdezni. Sosem adjuk fel. Ma már Loretta felfedezte, hogy a wish-ről lehetne rendelni sellő alakú szemhéjfestő ecsetet, szivárványszínben, egy dollárért, illetve gyomorgyűrűt (??). Vagy mindkettő, vagy semmi.

Múlt hét hétfőn én voltam az élő bizonyíték arra, hogy a brit tudósok nem teljesen ostobák mégsem, mert valóban január harmadik hétfője az a nap, amikor annyira mélységesen eluralkodik a minden rettenetes érzés, hogy inkább azt választod, hogy ezt a napot kiiktatod az életedből. Kicsit aggódtam estére, hogy ha így maradok, akkor ez nem lesz egy vidám év, de aztán megnyugodva olvastam, hogy legálisan zártam be magam a harminc négyzetméterre. Illetve este kaptam egy fotót a világ legviccesebb hóemberéről, és úgy tűnik van, amikor a hóember meglepetésszerűen segít. Másnap reggel aztán vidáman fütyörészve ébredtem (fütyörészés valójában nem volt, azon nyomós okból kifolyólag is, hogy nem tudok olyat), azóta csak a szokásos hangulatváltozásaimat produkálom, amit harminchat és fél év tapasztalata alapján normálisnak tekintek. 

További apró megjegyzések, januárban nem vagyok hajlandó leírni, hogy min gondolkodom, amit meg kéne lépni, vagy nem, vagy de, vagy nem, vagy de:

- eltöltöttem pár órát a tinderen véletlenül, aztán töröltem is újfent, aztán megint letöltöttem, aztán megint töröltem, a fokozatosság híve vagyok (kár, hogy nem)

 - a melegbarna hajszínemmel túl kedvesnek érzem magam, úgyhogy ez még további változtatást igényel, meg kell találni azt a világosabb színt, amivel kellően kegyetlennek tűnök   

- vettem fishing bérletet. MINIKABINNAL! - a hosszú téli Nemdebáros estéken azt tervezgetjük, hogyan fogjuk berendezni bármivel, ami mini

- legyentavaszlegyentavaszlegyentavasz

Zenóbia a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr3313597909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása