Zenóbia

Zenóbia

Pezsgőt

2016. december 31. - Zenóbia

Az év utolsó posztja. Annyit fűznék hozzá, hogy pár napja írtam, és akkor tényleg fújt a szél, nem egy időhurokban élek. Reméljük mármint. Hosszú évek után ma megpróbáljuk ezt a szilveszteri buli dolgot abszolválni, felveszem a legszebb fekete farmerem a legszebb fekete garbómmal, részemről asszem mindent megteszek. Úgyhogy Boldog Új Évet!

Ezzel az eggyel például tökéletesen tisztában vagyok, hogy azt már hetvenháromszor leírtam, hogy gyűlölöm a szelet. Ideges leszek tőle, örököltem a nagyitól, aki ha fújt a szél, egész éjjel nem aludt, hanem állt az ablakban, és a redőny rései között nézte, hogy hajladoznak a fák. Én ezt mondjuk pont nem csinálom, egyszerűen csak feszült leszek, nekem nem az jut eszembe róla, hogy de jó, elfújja a szmogot, tisztább lesz a levegő, hanem az, hogy legyenmárvége, mert valami rosszat hoz. Rejtély. Nem írtam karácsonyi posztot (sem), de hogyan is írhattam volna, amikor a hagyományaimat a legaljasabb módszerrel próbálták megdönteni, nem adták le az Igazából szerelmet a tévében, cserébe az index írt erről egy cikket, amin könnyesre röhögtem magam. Kénytelen voltam huszonhatodikán este gyorsan megnézni amikor hazaértem, hogy még beleférjen, mert ki tudja milyen rontást szabadítok magamra, ha ez kimarad. Amúgy szuper családi karácsony volt, kellett volna persze még egy nap, de mindig kellene plusz egy nap. Ahogy hazaértem Érdre, elromlott a bojler, kezdem azt hinni, hogy nem vagyok kompatibilis a gázszolgáltatókkal. Ahova belépek megszűnik a melegvíz, illetve az arcomba robban a konvektor, leégetve amúgy sem túl vastag szemöldököm, amit egy hirtelen ötlettől vezérelve 15 évesen úgy kiszedtem, hogy azóta sem nőtt vissza annyira, hogy egy kozmetikus kezdhessen vele valamit, úgyhogy ezzel kell beérnem életem végéig. 

Jó, ez az utolsó amolyan költői túlzás volt, de azért majdnem infarktust kaptam, amikor egy pár hete rohadt nagy durranással kipurcant az egyik konvektorom, miközben vidáman tekergettem a gombját, nyilván akkor volt a mínusz nyolc. De már jó, nem robbant rám a lakás, pedig aznap éjjel kiválóan el tudtam képzelni, hogy az lesz a vége. Írom, hogy, ahogy hazaértem Érdre, aztán ahogy hazaértem a II.-ba, de már mindkettő haza, csak másképp. Egészen megnyugtató viszont, hogy a pasarétieknek ugyanúgy nincs semmi ízlésük karácsonyi díszkivilágítás terén, konkrétan velem szemben van három fenyőfa egymás mellett, amikre sikerült úgy felhajigálni a kék-sárga-zöld-lila fényben pompázó füzért, hogy a tesómmal fél órát bámultuk meredten a sokktól. Így decemberben elgondolkodtam, hogy akarok-e én évértékelést tartani, de aztán nagyon gyorsan döntöttem úgy, hogy nem, könyveljük el inkább sikerként, hogy csak egyetlen olyan tinderes randin sikerült részt vennem, ami közben majdnem felvágtam az ereimet egy kávéskanállal. Érdekes év volt. Jövőre lehet kicsit kevésbé érdekes, nem fogok megsértődni. Új évi fogadalom helyett inkább leírom, hogy nagyon szeretném, ha nem havonta egyszer írnék posztot, hanem legalább havonta háromszor sikerülne, hogy nem csak fejben írom meg, hanem tényleg, mondom ezt úgy, hogy már két hónapja nem írtam. Szeretem ezt a blogot, nem lenne jó, ha nem lenne, ti meg biztosan földöntúli örömmel fogjátok azt is olvasni, ha csak annyit írok, hogy reggelente készülődés közben mi volt a Jóbarátokban. Rachel épp terhes. amúgy ez. Aztán elkezdődött a Csengetett Mylord, emiatt majdnem elkéstem.

Volt most év vége felé egy hónap, amit ugyan nem önszántamból, de rászántam magamra és a gondolataimra, ritka frusztráló volt. A vége felé inkább úgy döntöttem, hogy megint elolvasom az AZ-t, immáron harmincadjára asszem. Úristen, most erről eszembe jutott, hogy meg kell rendelnem a Stephen King rajongók pólóját, sosem volt rajongói pólóm. Ja, de, tizenévesen volt Tankcsapda pólóm, aminek a hátán meztelenül pózoltak, mármint a lényegi részt eltakarták a kezükkel, de anyukámnak így is megrázkódtatást okoztam vele. Pedig milyen szép voltam benne farmer rövidnadrággal és térdig érő Gettával. Óh.     

Zenóbia a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr2112086369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabuschka 2017.01.01. 02:58:09

Én támogatom a havi három posztot, egy lehet a Csengetett Mylordról is. :-)
süti beállítások módosítása