Zenóbia

Zenóbia

A Föld inváziója - Csata: Los Angeles

2011. március 19. - Zenóbia

Megnéztük a Föld csata invázió Los Angeles csata invázió Föld Los Angeles című filmet, volt benne némi lövöldözés aztán robbantás meg lövöldözés, robbantás, aztán kicsit lőttek meg robbantottak még, agysejtem nem maradt egy sem. Az amerikai zászló előtt rögtön az elején megvolt az ima, gondolom, hogy nehogy a végére a nagy lövöldözés és robbantás közepette megfeledkezzenek erről a kihagyhatatlan jelenetről. Kutya, terhes nő, bajtársiasság, lődözés, robbantás. Civilek megmentésére indult hős csapatunk, sikerült is nekik szám szerint négy darabot fellelni. Közben én kitaláltam, hogy holnap csirkemellet sütök, tükörtojás és rizs lesz hozzá. Mindezt a hot plateben fogom elkészíteni, a rizst nem. A sikeres mentőakció után - civilek száma közben háromra csökkent, a katonákét ne firtassuk - úgy döntöttem, csinálok egy kis gyümölcsrizst is, mert még sosem csináltam, viszont nagyon szeretem. A folytatásban remélhetőleg kiderül, mi lett a terhes nővel és a kutyával. Piff-puff-bimm-bumm-piff-puff-boaaaaang-szlotty.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr142754302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása