Zenóbia

Zenóbia

Mély.

2017. január 10. - Zenóbia

Az gondolom már a mélypontok legmélyebbje, amikor a Díványon szavazok arra, hogy zavar-e* engem, ha mások pizsamában vásárolnak a Tescoban.

Valahol megértem a dolgot, simán elvagyok egész nap pizsamában ha épp olyanom van, és mittudomén, ha elfogy a tej a kávémhoz, emiatt át kell ugrani a Tesco Express-be, most azért az öt percért öltözzek fel rendesen, tök hülyeség. Megnyugtatásképp közlöm, hogy nagyon cuki pizsamáim vannak, és nem, nem fogom kipróbálni a dolgot, mert gátlásos vagyok.

Azt a cikket is elolvastam, csak hogy fokozzam a legmélyebb mélypontot, amiben azt javasolja valami félőrült elmebajos, hogy a toka, illetve nyakráncaidat úgy tudod eltüntetni, hogy hátul összecelluxozod a bőrt, így ugye kifeszül, jobb, mint a botox.  

Tulajdonképpen lehet, hogy én még egész normális vagyok. A többi elmebeteghez képest mármint.

*nem, csak ha büdösek is

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr8412008970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása