Zenóbia

Zenóbia

A falánkság bűn

2010. október 29. - Zenóbia

Tegnap az a vicces esemény történt, hogy hazaértem, és azon melegében kabátban-csizmában beleharaptam a túrós palacsintába, ami azonban lukas volt középen is, így aztán melltől bokáig terjedően cukros túróval borítódtam be. Minden mindegy alapon leültem szépen az asztalhoz, magam elé húztam egy tányért, és illedelmesen megettem a maradék palacsintát, miközben anyám pucoválta le rólam a dzsuvát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr62407072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása