Zenóbia

Zenóbia

Aludj csak én álmodom meg fúrás

2010. június 21. - Zenóbia

Közben rájöttem, hogy nagyon messze vagyok a tökéletes barátnőtől, mert hát FOCI VB van könyörgöm, én meg a vasárnap esti programlehetőségek között meg sem említem a FOCI VB-t. Szerencsére ez Ivánnak nem tűnt fel, mert annyira belemerült a fúrós játékba a telefonján, hogy egészen nyugodtan végignézhettem az Aludj csak én álmodomat. Pontosabban majdnem végig, mert az utolsó tíz percben inkább elmentünk a PI-ékért, mert vége lett a Tankcsapdának. Mázlijuk volt, mert csak akkor kezdett esni az eső, mikor vége lett már. Mi meg most lemaradtunk róla, na de majd legközelebb.

Van a filmben az a jelenet, amikor Peter már magához tért, és Saul tart neki előadást arról, hogy ő a Keresztapja aki élete minden fontos eseményénél ott volt, és most szeresse Lucyt mert az jó lesz neki. Na és ott mondja, hogy: "akkor is jelen voltam, amikor rájöttél, hogy pocsék a "svekkered".

Kettő kérdésem van:

1. Hogyan lehet ekkora szemöldökkel élni, mint amekkora Peternek van????! Ráadásul nem csak ebben a filmben, hanem mindegyikben. A sminkmesterek szövetsége miért nem hozott még létre egy csapatot, akik titkos küldetésükként egyszer csak lekötöznék, és a felét kitépkednék?

2. Mi az a svekker? De tényleg mondjátok már meg, hogy mi az. Nekem valamiért az ugrik be, hogy a hajával kapcsolatos, de szerintem ez tök hülyeség. Mi az?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr602097181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása