Zenóbia

Zenóbia

Visszaszámlálás van,

2012. október 17. - Zenóbia

olyanok vagyunk mint a gyerekek, minden reggel kiírom a kis cetlire az Ivánnak, hogy már csak ötöt-négyet-hármat, ma meg már csak kettőt kell aludni, és megyünk kirándulni a kis hátizsákunkkal a dög nagy bőrönddel, amibe beletettük a májkrémes szendvicset paprikával, tehénkés szalvétába csomagolva a nem tettünk bele semmit, mert majd eszünk a McDonaldsban light hamburgert. Igen, tehenes szalvétánk van otthon, mert az vicces. Előtte kacsás volt, a kacsákhoz különösen vonzódunk valamiért, főleg az Iván, ezért is van például kacsa alakú sütikiszúróm is a fiókban, mert én meg hozzá vonzódom különösen, és nem vagyok féltékeny a kacsákra. Egyelőre. Az megvan valakinek az Egy fiúról című filmből, amikor a srác agyondobja a kacsát egy kg kenyérrel? Azóta is röhögök, ha eszembe jut. Betenném ide nektek ha tudnám, majd lehet be is teszem, de az innen nem megy, csak otthonról, és addig meg vagy elfelejtem, vagy nem. Egerben pedig ami nagyon biztos, az az, hogy borozni fogok. Reggel-délben-este és a köztes időszakokban is. Meg aludni is, mert végre nem fog kivetni az ágy már hajnalban, hogy teljesítsem a napi tornát meg a napi sütisütést, mert most öt napig egyik sem lesz. Tornázzatok helyettem, de úgy ám, hogy ne nőjön a belem ebben az öt napban, cserébe ha hazajöttem sütök nektek sütit, hogy a tietek viszont nőjön. Tulajdonképpen most rájöttem, hogy lehet, hogy én vagyok a gonosz bélnövesztő sütisütő boszorka, aki mások felhízlalásával akar nyeszlettebbnek tűnni, mint ami. A mézeskalács házikóhoz már megvannak a tervek, csak szólok. Gyertek csak gyertek kedveskéim, mindenkinek ismerem a kedvencét!

A Minaretbe például még egyszer sem másztunk fel, ami szégyen, úgyhogy most azt két pohár bor között megejtjük, és a táskaboltba is bemegyünk, ahol mindig veszek egy táskát. Na jó, a négy alkalomból eddig csak kétszer, de a legutóbbinál asszem nem, úgyhogy akkor most az igen jön. Audrey már úgyis kezd kicsit foszlani, mert szarrá hordom. Noszvajon meg Birsünnep lesz, ami egyértelműen kihagyhatatlan, a birs jó, a birs finom, gyertek és együnk együtt birset. Borral. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr1004853707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.10.17. 18:34:24

Khm, én meg kolbászfesztiválra megyek.. az sem a diétáról fog szólni :) bár egy sütire bármikor becserélnék egy kolbászt...

Zenóbia 2012.10.18. 08:02:10

@PrettyWitch: hű, az de jó, a kolbászfesztivál, egyszer voltam én is pár éve, állati jó volt. :) nekem ezzel az a bajom, hogy ilyenkor felváltva akarom enni a kolbászt a sütivel... :)

Zenóbia 2013.02.03. 13:59:02

@Szőkeherceg-bombanője: Persze elfelejtettem :) köszönöm, ez felülmúlhatatlan ez a jelenet :D
süti beállítások módosítása