Zenóbia

Zenóbia

Pillecukros-kakaós szelet

Bejegyzés alcíme...

2012. október 16. - Zenóbia

Ez a szombat esti süti volt, de azért maradt belőle vasárnapra is, bár ez nagy nehézséget okozott számomra, hogy maradjon. Több okból készült, az egyik, hogy volt nekünk egy zacskó hupikék törpikék formájú pillecukrunk, amire az Iván azt mondta, hogy csináljak belőle inkább sütit, mert ki van zárva, hogy megegye. Nekem meg több se kellett, azonnal rávetődtem a netre, hogy pillecukros sütireceptet keresgéljek. Találtam. A másik ok az volt, hogy vasárnap jött a Pi család, és nem maradhattak sütemény nélkül, mert senki sem maradhat sütemény nélkül aki hozzánk jön. Mármint feltéve, ha szeretjük az illetőt. Ez a szabály. Ha nem kapsz sütit, utálunk, így jártál.  

mályvacukrosbrownie1.jpg

Pillecukros-kakaós szelet

Hozzávalók a tésztához, másfeles adagot csináltam:

- 30 dkg margarin

- 225 g barna cukor

- 150 g étcsokoládé

- 5 ek kakaópor

- 5 tojás

- 2 csomag vaníliás cukor

- 1 csipet só

- 225 g liszt

- 1 csomag sütőpor

- 150 g pillecukor

mályvacukrosbrownie3.jpg

A krémhez a tetejére:

- 10 dkg margarin

- 6 ek kakaópor

- 20 dkg porcukor

Gőz fölött felolvasztottam az étcsokoládét a margarinnal, hozzákevertem a cukrot, a vaníliás cukrot, a sót és a kakaóport. Levettem a tűzről és mikor lehűlt hozzáadtam egyenként a tojásokat, elég fakanállal kutyulgatni, majd apránként a sütőporos lisztet is hozzákevertem. 20x30-as tepsiben sütöttem 180 fokra előmelegítve 20 percig. Közben feldaraboltam éles késsel a hupikék törpöket, ez elég jól esett a lelkemnek, meg valószínűleg Hókuszpók lelkének is jól esett volna, ha látta volna. Kivettem húsz perc után a sütit, rádobáltam a feldarabolt törpöket, és visszatoltam a sütőbe, ahol iszonyú halálsikolyokat hallatva (már amelyik nem halt bele a darabolásba), szétolvadtak. Kivettem a tepsit, és rákentem a tetejére az összeolvasztott csokikrémet. Ne kezd el enni, mert ha egyszer elkezded, nincs megállás. Nálam legalábbis ezt a hatást váltotta ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr784848343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TundeDTTaylor 2012.10.16. 21:51:47

Kedves Zenóbia! Csak azért nem csorog koordinálatlanul a nyálam a monitorra, mert épp most vágtam be egy fél doboz fagyit a diéta jegyében! Ellenben imádom kora reggel, éhgyomorra, melóba menet olvasni a blogodat, általában megnyugtatóan mégkurvaéhesebb leszek tőle. Vagy eszementen vihogok. Ami a kockafejű, búsarcú fritzek között kényszerzubbonyért kiált. nadekinemszarjale.

PrettyWitch 2012.10.17. 07:39:45

Szeretnék vendégségbe menni hozzád én is :)

Zenóbia 2012.10.17. 10:34:19

@TundeDTTaylor: A fagyi finom, a diéta meg nem annyira finom, mint a fagyi. Örülök, hogy nyálcsorgatást váltok ki, annak meg főleg, ha vihogást is. :) Az érzés kölcsönös, én is szoktam vihogni a te blogodon, asszem én vagyok a negyedik olvasód. :)

Zenóbia 2012.10.17. 10:36:19

@PrettyWitch: :) még az is lehet, hogy egyszer csinálok egy óriási sütipartit, ki tudja. :)

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.10.17. 11:26:33

@Zenóbia: elore szeretnem tudni az idopontot, repjegyvasarlas okan :D:D:D

PrettyWitch 2012.10.17. 18:00:18

@Zenóbia: Az isteni lenne!!! csak nem tudnám eldönteni, melyik sütidre is vágyom a legjobban, kénytelen lennék mindent végigkóstolni :)

Zenóbia 2012.10.18. 08:03:45

@PrettyWitch: De hát muszáj is lenne, mert csak úgy lehet eldönteni, hogy melyik az, amelyikből repetázni kell. :D
süti beállítások módosítása