Zenóbia

Zenóbia

Erkélyre csak ruhában

2011. június 01. - Zenóbia

Kíváncsian várom a mai napot, hogy vajh belerohad-e a lábam a nejlon zokniba, vagy örülök majd neki, hogy nem fagy le a lábam mert nem mezítláb jöttem. Az időkép szerint ma 29 fok lesz és szikrázó napsütés, a met.hu szerint meg záporzivatar és 24 fok. Gondoltam majd reggel eldöntöm, ki szoktam állni mindig az erkélyre egy fél percre, hogy rájöjjek, hogy kell-e pulcsi meg zokni vagy nem kell. Ma is kiálltam, és egészen pikáns eseményekről tudnék beszámolni, ha arra járt volna éppen valaki, aki meglátta volna, hogy nem vagyok túlöltözve, mert elfelejtettem, hogy nincs rajtam köntös. Nem járt arra senki, a szomszédok meg remélhetőleg még aludtak, így ez mégiscsak egy tök uncsi történet lesz. Aztán hosszú percekig barátkoztam még a herpeszemmel, hogy a fene essen belé, és arra jutottam, hogy ezek után a két centis lenövésem már kurvára nem számít, szóval így megyek bele a harmincadikba, lenőtt hajjal, herpeszesen, akiről a szomszédok (ha mégis ébren voltak) azt terjesztik a környéken, hogy ez a hülye meg pucéron flangál az erkélyen hajnalban, tán azt hiszi, hogy ő a Lollobrigida.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr332947970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása