Zenóbia

Zenóbia

a nyúlon túl

2010. október 26. - Zenóbia

Nekem ez nem megy, hogy salátát egyek hússal. Pedig annyira szépen összevagdostam, festeni lehetne, tisztára csendélet meg minden, étvágygerjesztő is a sok friss ropogós zöldség, csak én utálom. Azt is kigondoltam, hogy kifogok én saját magamon, és leborítom öntettel, mert úgy majd biztosan szeretem. De nem szeretem úgysem. Ellenben ha van hozzá, rizs, krumpli, tészta, pita, friss kenyér szalonnával, vagy akármi, akkor már szeretem a fincsi friss salátát öntettel. Lehet, hogy azért, mert akkor már nem salátaként funkcionál ami főétel, hanem savanyúságként, ami meg csak egy plussz köret. Meghalnék ha salátán kéne élnem. A fülem is megnőne, és előbb-utóbb mókásan mozgatnám az orromat.

Ez meg a tiramisu, ami hétvégén készült. Nem mondom, hogy a legszebb tiramisu amit valaha láttatok, de azért finom volt. Ezt is nagyon szeretem csinálni, teljesen lemegyek közben alfába.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr142400402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása