Zenóbia

Zenóbia

Má' megin játék

2014. március 02. - Zenóbia

Mert megérdemlitek, meg mert megígértem, meg mert móka, azt meg szeretjük! Meg a sütit! Azt főleg!

És köszi a 200 like-ot! A legközelebbi húszezernél lesz. Á, nem.

 cakeify-hurray.jpg

 

 

Ezt kell tenned, ha nyerni akarsz:

1. Like-old és oszd meg a Facebook oldalamon közzétett posztot a játékról! (ezt a bejegyzést is likeolhatod/megoszthatod, de az azért praktikus, mert azt ott látom, ezt meg itt nem, és akkor nincs süti)

2. Ha nem vagy Facebookon, akkor sem maradsz le, kommenteld be ehhez a bejegyzéshez, hogy mi a kedvenc süti alapanyagod, és máris irány a kalap!

Aztán ezekből majd kihozunk valamit, ígérem! A kalapból jövő vasárnap (9-én) húz az Iván, hogy őt szidjátok, ne engem, mert az ő háta szélesebb. Még jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr725833826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2014.03.02. 22:46:41

Nekem a citrom és az ő héja volt eddig a hétig... (másikban kifejtem). ;-)

gattac 2014.03.03. 19:36:02

Kedvenc süti alapanyag? Hmmm, nehéz kérdés, mert mindent szeretek, a gesztenyét, a túrót, a gyümölcsöket, a csonthéjasokat és még sorolhatnám. Hát akkor legyen a vaj. Amiben vaj van, rossz nem lehet. Sajnos nagyüzemi méretekben vagyok képes vajat venni.

Zenóbia 2014.03.12. 15:11:03

@gattac: @Scala: jajj-jajj, sajnos nem ti nyertetek, de köszi a kommentet, és na majd legközelebb!:-)
süti beállítások módosítása