Zenóbia

Zenóbia

Pistike meg - nék

2010. június 09. - Zenóbia

Csomó ideje nem is írtam, pedig annyi de annyi csuda izgalmas dolog történt velem. Nagyjából semmennyi. Viszont nagy előrehaladást tettem, és megszabadultam a Pistike frizurától, most beatles frizurám lett helyette. De ennek már csak nőni kell még pár centit, és máris megjelenhetek a saját esküvőmön, ami azért elég nagy eredmény.

Szabira mennék, napoznék velence partján, lángost ennék gofrival, olvasnék naphosszat, este erkélyen ücsörögnék a borospohárral a kezemben, ami mindenki más szerint fagylaltoskehely, szerintem meg borospohár. Szép kék színe van. Minden héten eltörök egy poharat, emiatt a borospoharaink igencsak többfélék, de ebből még van három darab, Iván nagy örömére. Vennék fürdőruhát pánt nélküli változatban, hogy szépen barnuljak, óóh. Kivennék egy nap szabit csak azért, hogy a Lorettával nézelődhessünk és vásárolgathassunk, nagy szatyrokkal felpakolva fáradtan kávézgatnánk délután már a Leroyban, ahogy azt az ilyen lányoknak kell. Ehelyett egy óra után megunjuk az egészet, és megesszük Loretta kedvenc menüjét, amitől valószínűleg csak valami világvége eljövetel tudná eltéríteni, azaz rántott hagymakarika, sült krumpli és majonéz. A fenébe is, még a vásárlást sem tudjuk rendesen csinálni. Nyernék a lottón. Kifesteném a lábkörmöm, meg a kezemen is, ha már. (homár) Sminkelnék rendesen reggelente, nem csak szemöldök, szempilla kihúz, aztán irány (horány) a csodás közlekedés. Semmi extrém közlekedési sztorim nincs. Óh, de mégis. Múlt héten a villamoson békésen olvastam, mikor is egy kisfiú iszonyúan elkezdett harákolni és lehetett hallani, hogy most akkor ennek köpés lesz a vége, amitől már önmagában felfordult a gyomrom. De anyuka megakadályozta a dolgot, mondta neki, hogy Édes kisfiam, most nem szabad kiköpni, nyeld csak vissza szépen. Szeretnék egy autót.

Kiülnék a hintaágyba és olvasgatnék, Iván meg feküdne az ölemben. Ezt kb. két hete tervezzük, de megvalósítani még nem sikerült, na de majd most hétvégén. Tegnap pedig hazajött este és maradt energiája még beszélgetni is, erre én egy pohár bortól úgy beálmosodtam, hogy komolyan fájt, hogy nyitva kellett tartani a szememet, szóval nem voltam elég aktív résztvevő sajnos. Emiatt azt álmodtam, hogy unalmas vagyok. Most akkor vagy nem kéne bort innom este, vagy nem csak egy pohárral kéne.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr642068130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása