Zenóbia

Zenóbia

Rohadt szemét francos eső

2010. április 16. - Zenóbia

A cím csak a miheztartás végett van, hogy az eső ebből tudja, hogy nem szabad neki esni. Főleg mert ma meg balerinacipő van rajtam. A lábamon, ami úgy tűnik megmarad, legalábbis ha hiszünk az én értelmezésemnek, mert a doki majd csak jövőhét kedden értelmezi az MR leletemet. De azt hiszem, hogy a "lényegi változás nem történt" mondatot nehéz lenne úgy értelmezni, hogy a cucc márpedig nőtt, szóval nem lesz műtét-nem lesz műtét-nem lesz műtét. juppi. (legalábbis nagyon-nagyon reméljük ezt, reméljétek ti is)

Loretta megállapította, hogy akkor most életem végéig egy 11 cm hosszú, 3 cm széles daganattal a lábamban fogok mászkálni, ami időnként még fáj is, de jelen pillanatban ennek direkt örülök, úgyhogy nem vagyok normális, vagy én vagyok alien. Az utóbbira tippelünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr991925842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása