Zenóbia

Zenóbia

Haj meg ablakok

2010. november 12. - Zenóbia

Pucoltam ablakot, wc-t, kádat, mostam függönyt, közben káromkodtam is, amikor egy darab ablakot háromszor kellett megpucolnom, mert folyton csíkos maradt, és közben besötétedett, és el kellett mennem a fodrászhoz, most meg úgy nézek ki mint a Hernádi Juci, szóval hétfőn majd azt a pulcsit veszem fel, amiben először jön két mell, aztán én. Olyan hajat szeretnék, mint a Tóth Gabinak van, meg a Péter Annának, állatira tetszik, és szerintem tökre menő lennék, de Iván elválna, és látszana, hogy az egyik fülem jobban eláll mint a másik, és a hidrogénszőke nem biztos, hogy összefér azzal az elhatározásommal, ami már két hete kitart, hogy na most lenövesztem a hajam, és megnézem még utoljára, hogy milyen az eredeti hajszínem. Mert aztán úgyis kiderül, hogy őszülök, és akkor soha többé nem fogom látni már, így sem láttam már vagy tíz éve.

Holnapra is maradt néhány ablak, ajjajj.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr332445347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása