Zenóbia

Zenóbia

Zabások

2010. július 28. - Zenóbia

Csodák palotája jó volt, alig győztük félrelökdösni a kisgyerekeket, hogy mi is tudjunk játszani. Eredet viszont nem tudjuk, hogy jó-e, majd jövőhéten, mert csak a második sorban volt már jegy, én meg még anno a godzillát néztem az elsőből, és utána egy hétig csak fölfelé tudtam nézni, szóval ezt most így nem. Helyette ettünk karamellás fagyit meg rugó alakú sültkrumplit a mekiben.

Összegezve egyébként ma ettem túrórudit (a pöttyösnek az új marcipánosa tök jó), pizzát, palacsintát, fagyit, sült krumplit, és még most kiülünk az erkélyre bort inni meg mogyorót enni. Szerintem inkább fel kéne kötnöm magam az első fára.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr602183495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása