Zenóbia

Zenóbia

Kedvenc konyhai

2013. augusztus 09. - Zenóbia

Gondolom sokan nem tudtok már aludni éjjelente, mert iszonyúan próbáljátok elképzelni a konyhát, ahol sütök. Na, nektek lesz még egy pár álmatlan éjszakátok, de azért a legkedvencebb konyhai tárgyamat megmutatom, mert ez az egyik olyan dolog, ami nélkül sivárabb lenne a világ, sötétbe borulna a konyha, mosolytalan lenne Zenóbia.

Lám:

nyul2.jpg

nyul1.jpg

Ugye? A nyuszi papírleszorító funkcióját nem nagyon szoktam alkalmazni, mert szegény nyuszi akkor nem látná a világot maga körül. A dolog Bécsből származik, az Ivántól kaptam ajándékba, mert emlékezett rá, hogy egyszer negyed órára lecövekeltem egy kirakat előtt. Ezzel ellensúlyozott ilyen dolgokat, mint például, hogy nem szereti a lekvárt.

nyul3.jpg

Ha nem pakoltam volna el mögüle a dolgokat, akkor láthattátok volna, hogy egy edényben milyen jól megfér egymással a lila csillámos-szőrös tollam, a keresztre feszített Jézus, meg a dugóhúzó. Jézus szerintem nem bánja, mert azért kaptuk az esküvőn, hogy része legyen a háztartásnak, s lőn. A parfümöm márkájával is tisztában lennétek már, meg azzal is, hogy milyen kockás füzetben hagyok minden reggel üzenetet az Ivánnak, hogy vidd el a reggelit, vedd be a vitamint, okos legyél a matekórán. Meg hogy mi volt a legutóbbi kinder tojásban. De elpakoltam, így már sosem nyertek betekintést egyéniségem rejtett zugaiba. Vakond. Egy kék vakond, feltartott hüvelykujjal. 

nyul4.jpg

Szerintem ez a világ legalaposabban dokumentált papírtörlő tartója. Kedvenc konyhai tárgy? Hmm?

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr885398612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kezenani 2013.08.09. 16:06:50

dehiszen ez tündéri:)

Zenóbia 2013.08.10. 16:46:06

@kezenani: Ugye? :) nem véletlenül a kedvencem. :)
süti beállítások módosítása