Zenóbia

Zenóbia

Nem is meséltem azt,

2012. november 17. - Zenóbia

hogy végül a rettenetes nagytakarítás után megejtettem a döglős napot itthon. Megveregethetitek a vállamat, mert tényleg nem csináltam semmit, egyáltalán semmit. A kanapén fekve, plédbe burkolózva tévéztem egész álló nap, enni is a kanapén fekve ettem, és duzzogva álltam fel a kanapéról, amikor már nagyon kellett pisilnem. Estére mocskosul elfáradtam. Tök komolyan, úgy éreztem magam, mint akit agyonvágtak. Valószínűleg segített volna a komfortérzetemen, ha nem zabálom fel egy egész óvodáscsoport három napi kaja adagját, de azért jó volt. Úgy fél évente egyszer. A legközelebbi lógós napot ennél azért tevékenyebben fogom eltölteni, mondjuk az nem lesz nehéz, már azzal felülmúlom, ha nem fekszek, hanem ülök a kanapén. 

Lássuk csak, milyen fontos dolgokról maradtatok még le, amik nélkül sosem ismerhettek meg igazán. Ja, például az, hogy a céklát még most sem szeretem. Ez a legszaftosabb pletyka amit most ki tudok préselni magamról, kész röhej! Úgy egy éve van ez a projektem, hogy mindent újra kóstolok, amit régen utáltam és eddig majdnem mindenről az derült ki, hogy már szeretem. Na, a céklát nem. Megnyugtató azért, hogy a pacalon kívül még egy dolgot fel tudok venni a listára. Kornéliáékkal a tegnap esti vacsi közben meg is állapítottuk, hogy ez is a felnőtté válás miatt van, hogy már nem csak, hogy megesszük a brokkolit, hanem szeretjük is. Az Iván még nem nőtt fel. A múltkor addig adta a hányós hangokat vidáman a konyhában, míg ki nem vittem a finomfőzeléket a spájzba hűteni. Mondtam neki, hogy ez aztán fasza, a leendő gyerekünknek garantált lesz a szereplése a Furcsa evőkben mire felnő, ilyen családi háttérrel. 

És hosszú-hosszú évek óta újra cigaretta van a házban, mert a Kornélia rám bízta a dobozát a következő találkozásunkig. Ezt váltom ki belőle, ha meglát, muszáj rágyújtania, ebben az sem feszélyezi, hogy én már négy éve leszoktam. Volt egy elég jó évünk amiben főszerepet játszott a cigaretta és a martini, aztán férjhez mentünk ő szült egy gyereket, nekem meg megműtötték a szívem. Jó kis év volt az. Néha odaballagok a dobozhoz és beleszippantok, a nyálam csorog, a szívem gyorsabban dobog, elrévedve képzelem el az első slukkot, ahogy hosszan kifújom a füstöt az erkélyen ácsorogva, bele a harsogó őszi levegőbe. Óh.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr694911563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.11.18. 00:02:57

Dobd ki a francba azt a cigit, ne kockáztass :)

Zenóbia 2012.11.18. 09:22:18

@PrettyWitch: :) áh, csak a szám nagy, sosem gyújtanék rá, mert szent meggyőződésem, hogy azon nyomban leállna a szívem, ez meg egy elég jó indok :) ez csak olyan szerintem, hogy én lélekben mindig dohányos leszek, akkor is, ha nem gyújtok rá többé az életben.

PrettyWitch 2012.11.18. 09:23:06

@Zenóbia: Apám 1978-ban tette le végleg a cigit. Ő úgy tekint magára ma is, mint nemdohányzó dohányosra, nem pedig mint leszokottra...

panka 2012.11.18. 20:20:55

Meg az is lehet, hogy nem volt jól elkészítve az a cékla. Almás-majonézes céklasaláta megvolt már? petrezselyemsziget.blogspot.hu/2012/11/almas-ceklasalata.html
itt egy változat, de nyilván máshol is találsz rá receptet.

Zenóbia 2012.11.18. 21:22:21

@PrettyWitch: Na, pontosan így vagyok ezzel én is. :)

Zenóbia 2012.11.18. 21:25:41

@panka: Háát, a majonézt imádom, az almát imádom, egy próbát megérne a dolog. :) mifene az a kutter vajon? Remélem a pacalra nincsenek ilyen alternatív felhasználási módok, mert legalább egy valami maradjon már a nemszeretem listámon. :)

panka 2012.11.18. 22:28:49

@Zenóbia: a kutter az aprítógép. De reszelni is lehet a céklát, csak úgy tovább tart. Vagy kevesebb készül.
A pacal tőlem is biztonságban van, olyan az nekem, mint a halpedikűr, természetellenes, mert normálisan nem a gyomrot kell emészteni szerintem, hanem a gyomor emészt, álljunk már meg! (csak hogy érthető legyek, a halpedigkűrnél a hallal zabáltatják le az ember lábbőrét, holott szerintem normálisan nem a hal eszi az embert, hanem az ember a halat, na.)

Zenóbia 2012.11.20. 07:24:46

@panka: jaja, a halpedikűr morbid szerintem is :D a pacalban nekem az állag a probléma, mert pl. a szalontüdőért odavagyok, az meg ne is firtassuk, hogy miből van.:) a pacal az nem hús, na. :)
süti beállítások módosítása