Zenóbia

Zenóbia

Semmitsemondóhülyeségek?

2012. szeptember 05. - Zenóbia

Oké, érzem én is, hogy mostanában csupa baromságot írok, semmi mélyenszántó gondolat, sehol. Egy szál se. Valószínűleg azért, mert nincs most ilyen a fejemben. Néha megijedek, hogy brutális módon nem használom az agyamat, az meg, hogy sütikről vagy sárkányokról olvasok, meg piffpuffdirrdurr filmek a kedvenceim, nem tudom mennyire tart karban, elég lesz ez ahhoz, hogy ne folyassam a nyálam már ötven évesen? Hogy akarok-e ezen változtani? Nem. Egy percig sem. Az én ambícióm az nem a munka meg a karrier meg a tanulás, sosem volt az, ezek csak szükséges dolgok az életben, amiken túl kell esni. Az én ambícióm az, hogy az otthon az otthon legyen, hogy tisztaság legyen és jó illat, és finom étel az asztalon, hogy jó legyen az Ivánnak hazajönni hozzám, meg a házi krémeshez. Az én ambícióm az, hogy aki eszik a sütimből, ne köpje ki, hanem legyen tőle egy jó pillanata, hogy feltehessem ide az újabb receptet, mert így olyan, mintha alkottam volna valamit. Az én ambícióm az is, hogy hülyeségeket írok ide, ne adj isten még vérengző karfioltolvajokról is akár, néha meg fontos dolgokat is magamról, amik lehet, hogy nekem is újak. Még az is előfordulhat. Az én ambícióm hogyvoltot írni, a Castle-t, meg mást is majd, mert nyugdíjas koromban is hogyvoltozni fogok, nyilván. Bizonyos könyveket kívülről akarok tudni, ami nem akadályoz meg még több ezer darab elolvasásában. A történetek nélkül szörnyű nagy űr keletkezne az életemben. Ne vegyétek el a könyveimet, ha jót akartok, az öt legfontosabb dologban a világon, benne vannak. Az is egy jófajta életcél, hogy most először megnövesztem derékig a hajam? Végül is miért ne lehetne az. Nahát. Egész csomónyi ambícióm van, úgy tűnik.    

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr654756332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása