Zenóbia

Zenóbia

Mangalicákok

2011. május 03. - Zenóbia

És nyilván én vagyok az egyetlen, aki eddig nem tudta, hogy a mangalica malacok úgy néznek ki mintha birkák lennének malac fejjel, de ez a felfedezés nekem akkor is nagy élmény volt. Ha ügyes leszek és okos, akkor majd teszek ide fényképet is a baritestűmalacokról.

Nekem így első ránézésre abszolút az jutott eszembe, hogy nézd már de édesek, hát hogy néznek ezek itt ki, de aztán mikor ma reggel elmesélte a kolleganő, hogy milyen szar már leégetni róluk azt a sok szőrt, csomó felesleges munka, akkor mélyen elgondolkodtam, hogy tényleg, ezek valóban gonosz malacok inkább a sok hülye szőrükkel.

S lőn:

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr132873751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása