Zenóbia

Zenóbia

Na, hagyjuk is

2011. április 03. - Zenóbia

Immáron vasárnap este lett, ma meg agyonra sütöttem-főztem magam, ez most egy ilyen hétvége. Mai történet nagyitól reggeli közben hangzott el, állatira örültem neki. Arról szólt, hogy ezek a mai papírzsepik nem érnek semmit sem, ha az ember igazán megizzad a kapálásban, vagy igazán nagyon ki akarja fújni az orrát. Helyette bezzeg a szép nagy rendes textil zsebkendők, mennyire jók voltak azok. Mikor még mosást vállalt a nagyi régen, akkor bőröndszámra hozták őket mosatni, volt egy család, egy hónapban hetven darabot is küldtek, jól be kellett áztatni, aztán meg szépen ki lehetett vasalni őket, régi szép idők. Itt rákérdeztem, hogy jól értem-e - Berakták a 78 darab fikás zsepit egy bőröndbe, és odavitték?? Hiba volt megkérdezni. Egyből torkomon akadt a bifidus. 

Majd lesz fénykép is a püspök kenyérről, mert az sült ma, (gyors témaváltás a fika után) de most túl messze van a fényképezőgép, meg szerintem amúgy is részeg lettem másfél deci bortól, veszélyes lenne megkockáztatni a felállást a kanapéról. Jáj, és fél hatkor kelek, nem akarok, miért nem alszom? 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr702797465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása