Zenóbia

Zenóbia

Esti hülyeségek

2011. április 02. - Zenóbia

Ja, és ugye utálom, hogy nincs itthon sosem a férjem, ha itthon van akkor meg tanul, és nem tudunk normálisan együtt lenni. Ma időben hazaért az iskolából, viszont addigra én annyira elfáradtam a rohadék takarításban, hogy nulla normális kommunikációra vagyok képes, ezért most Nagy durranást nézünk a tévében, és ahelyett, hogy hozzá beszélnék, a blogomat írom közben. Ő meg chilis tésztabundás mogyorót eszik. Tudtátok, hogy tíz deka mogyoróban valami 800 kalória van?? Ezt még fokozza a tésztabunda, ha jól sejtem. Több mint frusztráló ez egy olyan nőnek, aki csak almát vacsorázott, de nagyon szereti a tésztabundás mogyorót. Vannak dolgok, amikről jobb lenne nem értesülni egyáltalán. A hagymásat amúgy jobban szeretem, az isteni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr842794708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása