Zenóbia

Zenóbia

Nyerő széria

2011. március 24. - Zenóbia

Na szóval. Azt írta a tegnapi horoszkópom, hogy váratlanul nagyobb pénzösszeghez jutok, eldönthetem, hogy befektetem-e vagy elszórom cipőre. Nos, majdnem. Az ELMÜ hozott nekünk négyezer forintot mert túlfizettünk, éljen-éljen. Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, hogy nem fektetem be mégsem, bár nagy volt a kísértés. Nem, sajnos cipő sem, viszont kifizettem az internetet. A nagyobb pénzösszegen valószínűleg mást értünk a horoszkópos ember, meg én, bár végül is a skandináv lottó nyerőszámait még nem csekkoltam le. Jujujjj.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr502767842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása