Zenóbia

Zenóbia

Disznóvágás

2011. február 03. - Zenóbia

Egy érzékenyebb lelkületű nő valószínűleg ájultan végezte volna, ha ma reggel ilyen élmények érik mint engem értek, de nekem nincsenek érzelmeim, vagy csak még nagyon reggel volt, sosem fogjuk megtudni. Ez van, ha az ember nem alszik otthon. Amikor valaki nem a saját ágyában tér nyugovóra, egy disznó halálát okozza véle. Szóval amíg eljutottam a háztól az autóig, azalatt a háziak levágtak egy disznót, aki már amúgy visított vagy öt perce, de fel sem tűnt, mondom én, hogy az érzelmi sivárságom mindent felülmúl. Kedvesen felhívták a figyelmemet, hogy ez még semmi, az a hang tök szar, mikor bezúzzák a koponyáját. Na, hallottad? Ez volt az. Köszi. Az autó mellett állva pedig míg vártam, hogy beszállhassak és elinduljunk a vonathoz, véres késsel integettek felém, hogy Szia Zenóbia, gyere máskor is, szívesen látunk, közben a lavór lassan megtelt vérrel. Vajon szeretem-e én a hagymás vért, vagy nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr512635745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása