Zenóbia

Zenóbia

Csörgés meg a sója

2010. augusztus 09. - Zenóbia

Reggel csörgött az ébresztő, nekem pedig az volt az első gondolatom, hogy biztosan úgy hagytam hétköznapról, tehát valójában hétvége van, csak ki kell nyomnom és alhatok tovább. Aztán abban az öt másodpercben míg felnyúltam érte és kinyomtam, rádöbbentem, hogy a frászt! Ezek után el lehet képzelni a mai napomat.

Tegnap megnéztük Ivánnal az Élet sója című filmet, amiről soha senki nem hallott még, nekünk meg a Brigivel nagy kedvencünk volt már jó pár évvel ezelőtt is, és annak ellenére, hogy romantikusnak nevezhető, még Ivánnak is tetszett, bár azért hozzátette, hogy lehetett volna benne több akció meg vér kicsivel. Cameron Diazt nagyon szeretem ebben a filmben, főleg, hogy túl sok olyan vígjátékban szerepel amiben az a poén, hogy spermát ken a hajára, hogy lepisili Ben Stillert vagy valami hasonló. Ben Stillert nem véletlenül gyűlölöm, (a pisit ezért tulajdonképpen meg is érdemelte) mert őt még csak ilyenekben láttam, és az ilyesmitől meg egy hétig idegbeteg vagyok. Aki meg ezeken röhög, nyilvánvalóan elmebeteg kretén.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr332209761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása