Zenóbia

Zenóbia

Nyaljuk a fagylaltot...

2010. július 23. - Zenóbia

Az a fantasztikus ötletem támadt tegnap, hogy házifagylaltot csinálok, mert kiskoromban volt egy néni aki tanyán lakott és ő mindig azzal várt minket, és nagyon klassz volt. Na majd most én. Ne csináljatok házi fagylaltot, egyrészt drága mint a szar, másrészt sok a macera, harmadrészt a carte dor is elég finom. Huhúúú itt megemlíteném, hogy hosszú évek sóvárgása után úgy döntöttünk Ivánnal, hogy márpedig megmutatjuk a világnak, hogy mi is vagyunk valakik, és vettünk egy Haagen dazs epres-túrós jégkrémet. Eléggé jó volt, szóval most további hosszú évek sóvárgása következik, mire megint megmutatjuk a világnak..Az is felmerült mint ötlet, hogy tulajdonképpen esküvői torta helyett mindenki kaphatna egy kiskanál ilyet.

Visszatérve a házi fagylalthoz, csak kétszer kellett átpaszíroznom a rohadék krémet a szitán, mert kissé csomós vagy rántotta szerű lett, harmadjára már nem paszíroztam, emiatt kíváncsian várom ma délutánra milyen állagra fagy. Ízre nem lesz szerintem rossz, de mikor este újságoltam a családnak a tortúrámat a házifagylalttal, de hát megéri mert a Joli néni csinált nekem olyat a tanyán, egyöntetűleg közölték, hogy Joli néni fagylaltport használt, mert akkoriban jött az divatba. Egy világ dőlt össze.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr372170363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása