Zenóbia

Zenóbia

Porszívós pók

2010. április 26. - Zenóbia

Iván edzeni van, én meg itthon egyedül, jellemzően ilyenkor jönnek elő a rohadék pókok. Na jó, csak egy pók, de nekem az is épp elég. Ráadásul a plafonon, és mivel nem akarom az este hátralévő részét kitekert nyakkal tölteni, hogy szemmel tartsam a pókot, így elővettem a porszívót és nem féltem (dehogynem) használni. Egy hős vagyok. A csőbe bekerülő pók biztosan meghalt ugye?

Tegnap este meg valami bogár iszonyúan be akart jönni a világos nappalinkba, ezért folyton nekiment az erkélyajtónak és koppant rajta nagyokat. Egy idő után aggasztani kezdett a dolog, és megkérdeztem Ivánt, hogy vajon milyen hülye bogár az ilyen. Mire azt mondta, hogy valójában az nem egy bogár, hanem egy óriási pók ami az egyik lábával kopogtat, hogy engedjem be. És én egy ágyban alszom vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr761953631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása