Zenóbia

Zenóbia

Gyanta, kommuna meg a Janó

2010. április 21. - Zenóbia

Elbuktam a harcot a szőr ellen, és ez szőrnyen elkeserít. Erről is a Loretta tehet amúgy, mert már tavaly kilépett a klubból, és legyantáztatta a karját is. A klubbot egyébként én alapítottam, és ketten voltunk benne kargyanta ellenesek, de Loretta elég hamar feladta. Azóta egyedül vagyok a klubban, most meg feloszlatom magam ünnepélyesen. Az vezetett az elbukáshoz, hogy mióta kisütött a nap és nem esik folyton a rohadt szemét hülye buzi eső, azóta észleltem magamon, hogy rátapad a szemem olyan nők/lányok karjára, akik pólóban vannak, hogy vajon neki szőrős-e vagy nem, és akkor most ez már ilyen muszájnak számít-e. Meguntam, gyanta lesz. Lassan leborotváljuk a hajunkat és a szemöldökünket is. Asszem már csak az maradt. 

Kíváncsi vagyok, hogy most divat a legyünk minél vékonyabbak, és legyen minél kevesebb szőr rajtunk, ezzel vajon a női nem lassú és végleges eltüntetését tűzték ki célul? Mire nekem lesz kamasz lányom, remélem addigra átalakul a szemlélet, és a kövér-szőrös nők lesznek a nyerők.

Kornélia és a gyerek történetében ma kiderült, hogy a gyerek Janó, mert egyértelmű és látványos volt a Janósága az ultrahangon. A vizsgálatot a szülőszoba mellett csinálják, ez állati praktikus a kismamáknak, nem paráznak így is eléggé. Kornélia is felfedezte várakozás közben, hogy bementek oda vagy nyolcan nagy hassal és bőröndökkel, ki viszont senki nem jött, ami szerinte elég aggasztó. De legalább nem sikítoztak hangosan. (azt majd legközelebb fognak)

Vannak jópofa ötletei is, hogy na jó nem kell most rögtön szülnöm, elég lesz pár év múlva egy lányt, akit majd elvehet feleségül a Janó. Aha, aztán egy fiút aki majd elveszi az addig született lányukat, és aztán szépen alapítunk egy kommunát ahol befont hajjal füvet szívunk majd meg vizipipázunk, a fiúk pedig megnövesztik a hajukat aztán befonjuk azt is. Ők félmeztelenek lesznek folyton, és majd tetoválunk rájuk békejeleket, meg hogy tej+kenyér, mert addigra annyira szét lesz szívva az agyuk, hogy elfelejtik a boltig, hogy mit kell venni. Boldog és nyugodt jövő elé nézünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr891940304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása