Zenóbia

Zenóbia

hasznos nap ez a mai

2010. március 17. - Zenóbia

március 19-én pénteken lesz az alvás világnapja, ezzel a hasznos információval gazdagodtam az előbb, és meg is örültem egyből. aztán mégsem, mert nyilván nem veszek ki egy nap szabit azért hogy aludjak, ha meg kivennék, akkor biztos hogy nem aludnék. és tulajdonképpen nekem minden nap az alvás világnapja, mert minden nap annyit alszom, amennyit csak lehet, ha öt órát akkor annyit, ha 14-et akkor annyit, míg fel nem kelt az óra vagy valaki. magamtól sosem kelek fel.

most erről eszembe jutott egy régi álmom ami megvalósulásra vár, mégpedig az, hogy medvének lenni lenne jó. több okból is:

- téli álom, tehát megszabadulok az utált évszaktól, az utált hőmérséklettel együtt

- kb. szeptembertől iszonyú zabálásba kezdhetek, mert gyűjteni kell a téli bundára, de mire észrevennék hogy nahát hogy meghíztál, addigra elalszom

- tavasszal karcsún és fitten kerülök elő, mert ugye a hosszú téli hónapok alatt leolvadt rólam a zsír, alvás közben

- alhatok

Ezzel most lehet hogy feltaláltam egy új fogyókúrás módszert, szerintem ez is van annyira jó, mint amiről ma olvastam, szintén a hasznos információk táborába sorolható....az pedig a légdiéta, ami abból áll vagy inkább nem áll, hogy főzöl, megterítessz, szagolgatsz, villádra púpozol, elemeled a szádig, esetleg ki is nyitod, de be már nem kapod, és főleg nem nyeled le. (a félreértések elkerülése végett asszem érdemes az egész bekezdést elolvasni) ez az új divat. A dolog lényegét jól megfogták szerintem, mert a leghatásosabb fogyókúra valóban az, ha nem eszel semmit. Azt most szépen becsomagolták nekünk.

a mai hasznos információk közé tartozott még valami, de az is annyira hasznos volt, hogy mostanra elfelejtettem. ez egy hasznos nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr41846789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása