Zenóbia

Zenóbia

a blogom külalakja, meg a fóbiám

2010. március 02. - Zenóbia

és már kezd tök szép lenni a blogom, amitől legalább olyan boldog vagyok mint a rádiómtól. Az alakítgatás kapcsán kiderült, hogy nem mindegy hogy a benti monitoron nézem, vagy az otthonin, ami ötször ekkora. tegnap emiatt majdnem infarktust kaptam az egész monitort elfoglaló állati nagy cipőtől és karkötőtől, de szerencsére miután szomorúan néztem az Ivánra, megoldotta nekem a dolgot némi gumicukor fejében. Most legalább két napig nem fogom piszkálni a bloggal, pedig vannak még ötleteim.

viszont tegnap este még az is történt, hogy a lépcsőházban felfedeztem az első tavaszi pókot, és be is pánikoltam egyből. Mert tavaly iszonyú pókinvázió volt a kertben, mindent elárasztottak, és ráadásul ezek a mai pókok egyre nagyobbak. Eddig kb. ez a hátránya számomra a klímaváltozásnak, hogy ezek nőnek. Rettenetesen abnormálisan félek tőlük. ami abban nyilvánul meg, hogy például hetente minimum kétszer van pókos rémálmom, illetve ha bemegyek egy helyiségbe, nem tudatosan, de körbepillantok hogy hol a pók, és ha van, akkor onnantól kezdve semmi másra nem tudok koncentrálni, csak arra hogy megmozdult-e és felém-e, és én viszont nemtudok megmozdulni, mert rettegek. Olyankor mutogatok reszkető ujjakkal feléjük. Ha egyedül vagyok ennek semmi értelme amúgy.

ezért van az is, hogy nem nézek egyáltalán horrorfilmeket, hanem betegesen rajongok a pókos természetfilmekért. nekem az olyan, mint másoknak a horror.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr931802424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása