Zenóbia

Zenóbia

Tejcsokoládés Cupcake

2015. január 07. - Zenóbia

Na Drágáim (idén irritálóan modoros leszek,nem), új évi első poszt, végül is még csak hetedike van, az meg olyan szép misztikus szám amúgy is, és még csak két hete nem írtam, de nagyon el voltam foglalva azzal, hogy túléljem az ünnepeket szétigyam az agyam. Nem tettem fogadalmat sem, ja, de. Máris megszegtem. Maradjunk inkább abban, hogy nem tettem. Ti hogy álltok ezzel a kérdéssel? Szerintem ha tettetek, és már hét napja keményen tartjátok, akkor részemről mehet a hősi érdemrend.

tejcsokiscupcake2.jpg

Kezdetnek ultrakönnyen összerakható sütit kaptok, amolyan gyerekbarát, úgyis mindjárt jön a farsang, és akkor biztos vinni kell valamit az oviba, meg ilyesmi.

Tejcsokoládés Cupcake (innen)

Hozzávalók a tésztához:

- 250 g liszt

- 1 csomag sütőpor

- 2 tk kakaópor

- 2 ek porcukor

- 1 csomag vaníliás cukor

- csipet só

- 200 g darabolt tejcsokoládé

- 1 tojás

- 1 dl tejföl

- 2 dl tej

- 100 g vaj

tejcsokiscupcake6.jpg

Egy tálban keverd össze a lisztet, sütőport, kakaót, cukrokat, sót, borítsd rá az olvasztott vajat, aztán már robotgéppel mehet bele a tejföl, tej, tojás. A végén pedig a darabolt csoki. Kanalazd mini kapszlikba, mármint én minikbe, mert nekem az a szimpatikus, meg ha már gyerkőc süti, akkor sokkal kevésbé lehet szétkenni a falon egy minimuffint, mint egy nagyot, hát nem? 180 fokon tizenhárom és fél perc, szúrj bele fogpiszkát.

tejcsokiscupcake1.jpg

A tetejére:

- 200 g tejcsokoládé

- 2 ek étolaj

- habcukorka

Hagyd kihűlni a sütit, aztán jöhet rá a máz, ami roppant bonyolult módon készül. Gőz fölött olvaszd össze a csokit az olajjal. hátígy. Kiskanállal kenegesd rá a muffinokra, és egyből applikálj bele egy darabka habcukrot, mert ha megdermed, akkor rábasztál. A posztot ne olvasd fel kiskorúaknak. Főleg, hogy a kék habcukrok valójában feldarabolt törpék, az meg eleve mekkora horror.

Zenóbia a Facebookon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr376834553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JónásBrigi35 2015.02.10. 13:18:14

"ha megdermed, akkor rábasztál."
:D Imádom a stílusod!!!
süti beállítások módosítása