Zenóbia

Zenóbia

Rákóczi túrós Cupcake

2014. június 25. - Zenóbia

a'la Zenóbia. Giga galéria, mert ezt a receptet most nem kapjátok meg, csak ha fizettek érte. Sokat. Nagyon. Sokat. 

Saját recept, saját ötlet, eléggé rohadtul büszke is vagyok rá, és eléggé rohadtul sokat is kísérleteztem vele ahhoz, hogy megtartsam magamnak, mert egy önző dög vagyok. Az.

A Rákóczi túrós nekem a sütik sütije, és már mindenféle egyéb ötletem is van a további újragondolására, aztán majd egyszer írok egy szakácskönyvet, aminek az lesz a címe, hogy Rákóczi túrós hatszázhuszonháromféleképpen. Vinni fogják, mint a cukrot, már látom.  

rákóczicupcake3.jpg

 

Zenóbia a Facebookon! Gyertek oda is, mert ott is marhára vicces lány vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr36055480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása