Zenóbia

Zenóbia

Szerintem ti

2013. március 08. - Zenóbia

azt gondoltátok, hogy viccelek, pedig nem vicceltem ezzel a mai másnaposság dologgal, bár az csak ma reggel derült ki, hogy mennyire nem vicceltem. Az ágyból az első utam az algopyrinig vezetett, de nem túl gyorsan, csak olyan szépen megfontoltan, ahogy a nap további része is telni fog. De még nem késő, küldhetitek azt a másnaposság elleni sütireceptet, vagy még az lehet, hogy a tegnapi negyvenhárom és fél olvasómból senki nem ismeri a titkot. Affene. Csülköspacal-muffin?

Kész lett végre a holter eredményem, a portörlés sem vitte hatvan fölé a pulzusomat, de 39 alá sem ment, aminek örülünk, már amennyire az ilyennek örülni szokott az ember. A hétvégén pedig az lesz, hogy nem lesz süti. Legalábbis olyan süti nem lesz, amit én sütök, még nem tudom, hogyan fogom ezt feldolgozni lelkileg. Süti evéssel?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr615122776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panka 2013.03.08. 22:24:14

Pizza. Végül is az is süti, csak sós süti. Vagy sajtos süti. A pogácsára mikor mondják, hogy nem süti?! Na ugye. Csak legyen rajta jó sok szalonna, mármint a pizzán.

Zenóbia 2013.03.11. 13:01:43

@panka: lett végül pizza is (szalonnával, naná, hogy szalonnával), meg süti is, lényeg, hogy egyiket sem nekem kellett megsütnöm, kivételesen ennek baromira örültem! :)
süti beállítások módosítása