Zenóbia

Zenóbia

Gesztenyeszív

Bejegyzés alcíme...

2013. január 02. - Zenóbia

Mennyire fogtok iszonyúan meggyűlölni, ha elárulom, hogy a héten még nem dolgozom? Sejtettem. Fél 12-kor keltem, most meg forró fahéjas-narancsos teát iszogatok az ágyban ülve, miközben kint gomolyog a köd, és dér lepi a fákat. Ami amúgy nagyon szép. Én meg dögöljek meg.

Szilveszteri sütés nélküli sütik következnek. Szám szerint kettő, ez itt az egyik, jé:

Gesztenyeszív

Hozzávalók fél adaghoz:

- 1 csomag gesztenyepüré

- 5 dkg margarin

- 8 db ledarált babapiskóta

- 1 csomag vaníliás cukor

- 1 ek kristálycukor kevés vízben feloldva

- rum, vagy rumaroma

- étcsokoládé

- kis darab vaj

gesztenyesziv1.jpg

A babapiskóták száma szerintem érzésre megy, mivel elég sok rumot raktam bele, ezért nekem piskóta is több kellett, mint az eredeti receptben, de úgyis látod, hogy lehet-e formázni, vagy nem lehet. Persze nem daráltam le, és persze a daráló lent volt, én meg fent, és este tizenegy volt már, amikor nem megyek le a darálóért, mert jó fej vagyok. Így aztán zacskóba be a piskóták, klopfolóval addig ütöttem, míg a lentiek azt gondolták, hogy inkább mentem volna le azért a rohadt darálóért. A hozzávalókat a csoki meg a kis darab vaj kivételével összegyúrjuk és betesszük a hűtőbe, már ha nincs kedvünk éjfélkor nekiállni még a formázásnak is. Nekem nem volt. Reggel szíveket szaggattam a tenyeremmel lelapított masszából, amiket aztán az étcsoki és vaj, gőz felett összeolvasztott keverékébe mártottam. Félig. De az gondolom látszik a képen. Szépségügyileg még van hova fejlődni azért, látom én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr954992197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása