Zenóbia

Zenóbia

És eddig,

2012. szeptember 05. - Zenóbia

én erről miért nem tudtam, és ha ti tudtatok, miért nem szóltatok, hogy létezik ilyen könyv, hogy Hannah Swensen titokzatos esetei, receptek süteményekhez és gyilkosságokhoz? Szerelem volt első látásra, meg is vette nekem az Iván, mert ilyen rendes ember ő. Ilyen címei vannak a sorozatnak, hogy Epertorta és gyilkosság, Áfonyás muffin és gyilkosság, Csokis tündértorta és gyilkosság, hát ez mennyire nagyon jó már, hogy süti és gyilkolás egyben, mintha nekem találták volna ki direkt. Az első kötetet szereztük be egyelőre, mert mi van ha a címe mégsem azt tükrözi amit várok, hanem kiderül, hogy egy fos, de nem ez fog kiderülni, hanem az, hogy azonnal meg kell vennem a maradék nyolc részt is, én érzem. Süteményreceptek vannak benne a fejezetek végén! Receptek. Sütikről. Ami nektek sem egy hátrány, mert mindet ki fogom próbálni itt a blogon. Nem térek magamhoz, na.

Az iskolások kiküszöbölésére az a megoldás eddig, hogy maradtam a hajnali buszon, negyed hétkor ezek még alszanak, vagy otthon isszák a kakaójukat nem nekem visonganak a fülembe, simán megéri korán kelni. Ez a hét meg nem akar telni az istennek sem, már tegnap úgy éreztem, hogy legalábbis csütörtök van, ehhez képest még csak holnap lesz, de nem baj, ma Lorettás nap lesz. A legfőbb jellemzője a Lorettás napnak, hogy mindig ugyanazt vacsorázza nálunk, irtó sok munka van vele, rengeteg vesződséget okoz mindig, sült krumpli, ketchup, kóla. Mindig ugyanazt a pizsamát kapja, mindig ugyanoda teszi a telefonját kiskesztyűstől, van egy megszokott rutinunk, ami klassz. Szeretem a rutint. Aztán a bor mellett majd be nem áll a szánk, mert valahogy a munkahelyi levegő időnként némító hatással van az emberre, az otthoni levegő meg nem annyira. Sőt.

A Loretta vacsorájáról eszembe jutott az én mai ebédem, és a rejtélyesen eltűnő karfiolok esete. Tisztán emlékszem, hogy a zöldségkeverékbe amit belekevertem a csirkés tésztámba, voltak kis pici karfiolok. Tényleg, láttam őket. Felismerem a karfiolt. Két adag lett, a tegnapiban nem volt egy darab sem. Kerestem, nem volt. Ha a maiban sem lesz, akkor valaki kiválogatta belőle a karfioljaimat és ellopta. A vérengző karfioltolvaj. Izgultok mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr854756211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.09.05. 18:36:12

Inkább várjuk a gyilkosságos recepteket :)

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.09.06. 11:37:24

ez jópofa bejegyzés :D
megnézem a többit is :)

Zenóbia 2012.09.07. 08:19:48

@anica inkognitóban: örülök, hogy tetszett. :) hátha a többit sem fogod utálni :)

Zenóbia 2012.09.07. 08:20:39

@PrettyWitch: Lesznek, már tervem is van, meg szent elhatározásom, úgyhogy hamarosan jövök majd egy ilyennel is. :)

PrettyWitch 2012.09.07. 16:52:54

@Zenóbia: De azért Ivánt ne öld meg hozzá :)
süti beállítások módosítása