Zenóbia

Zenóbia

Diós hókifli

2012. május 12. - Zenóbia

Ma relax napot tartottam, ezért a két fajta süti egy nap alatt, tény, hogy így estére kellemesen elfogyott az összes gondolat a fejemből, cél teljesítve. Ennél már csak az lenne még jobb, ha ma még megnéznék egy Steven Seagal filmet is.

Diós hókifli

Hozzávalók a tésztához:

- 30 dkg margarin

- 2 tojás

- 20 dkg darált dió

- 50 dkg liszt

- 1 csomag vaníliás cukor

- 1 sütőpor

- fél citrom reszelt héja

Marha bonyolult, a hozzávalókat összegyúrjuk, majd hideg helyen pihentetjük fél óráig. Lisztezett deszkán kinyújtjuk, korongokat szaggatunk belőle, amit megtöltünk vagy nem töltünk meg. Én megtöltöttem, két tepsit baracklekváros-diós trutymóval, egyet meg nutellás-diós trutymóval. Előmelegített sütőben 180 fokon sütjük 10 percig, de tényleg. Azért de tényleg, mert ha kicsit túlsütöd, akkor úgy jársz mint én, hogy ripi-ropogós lesz a tészta, amitől egyébként még finom, de viszont nem annyira puha, mint gondolnád, mielőtt beleharapsz.

És figyelitek milyen klassz retro tálban várják a sütik a sorsukat?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr584504429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.05.13. 16:06:24

en tegnap este Fegyencjaratot neztem - heaven. ezt a dios receptet ellopom, mert mar napok ota filozom, hogy mi legyen a dioval, amit itthon talaltam. meg igy tarsadalmilag elfogadottabban zabalhatok nutellat (bar szerintem otthon zart ajtok mogott mindenki kanallal eszi, csak utana nem beszel rola..)

Zenóbia 2012.05.14. 08:25:27

@ajmfebulosz: na igen :) nálam a kanalas módszer annyiban módosul, hogy mivel kekszbuzi vagyok, ezért először a bármilyenfélefajta kekszre kerül a nutella, és csak utána a számba. Ha nagyon türelmetlen vagyok, akkor a keksz változik kanállá. :)
süti beállítások módosítása