Zenóbia

Zenóbia

Joghurt

2012. január 11. - Zenóbia

A körtés activia finom, egyetek körtés activiát. Csak azt az egyet nem értem, hogy miért limitált termék, amikor ez tényleg jó, én rettentő finnyás vagyok joghurtokra, kizárólag az almás-fahéjas jogobellát eszem meg, meg most már ezt is megenném. Az Iván szerint lett valahonnan jó olcsón egy tonna rohadt körtéjük, amit gyorsan el kellett használni, s lőn, de most egy darabig nem hoznak újabb tonna rohadt körtét. Na jó, meg a mézes activiát is szeretem, mert sütemény íze van. Sőt, volt anno a zöldalmás, az is tök jó volt, erre megszüntették. Ki érti ezt? Meg azt sem, hogy az Iván utálja a joghurtokat, halálos fenyegetés hatására tán megenne egy kanállal, de viszont lelkesen nézegeti a dobozaikat, és pakolja be a kosárba, hogy kóstoljam meg, biztos milyen finom. Így aztán tényleg képben vagyok mindenféle hülye ízű joghurtokkal, szóval bizton állíthatom, hogy ez a két-három fajta jön be csak, amit felsoroltam. A legszarabbak az epresek, nekem valahogy ezt lehet legjobban elrontani, az epres fagyit is rühellem, általában az összes gyümölcsös fagyit, de az eprest különösen. Epresből csak a milka csoki jó, meg az epres gyümölcstorta, meg az eper. Asszem ennyit a joghurt témáról, mintha kellőképpen kiveséztem volna. Á, még van valami, amit feltétlen tudni kell az életem és a joghurtok történetből, nehogy már ez akkor kimaradjon. Szóval a natúr joghurt. Amit utálok mint a szart, de úgy három éve egy fogyókúra kapcsán úgy döntöttem, hogy majd én azt eszek folyton reggelire, és milyen jó lesz az nekem, lefogyok mint a fene egyből, emésztés javító meg minden, a reklámban is megmondták. Az első egy hónapban hánytam tőle, de aztán megszoktam, mert mindent meg lehet szokni, és ettem három évig rendületlenül nap mint nap. Aztán nem olyan rég feltettem magamnak ezt a néhány kérdést:

Finom ez a natúr joghurt? Nem, még mindig egy szar. Javult tőle az emésztésem? Nem változott ettől aztán semmi. Akkor mi a jó istennek eszem? Mert hülye vagyok.

Így történt, hogy annak érdekében, hogy ne legyek hülye, felhagytam a natúr joghurttal, azóta boldogan élünk. Néha összefutunk, de nincs harag. Ennyi volt mára a joghurtos történetekből.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr893536338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása