Zenóbia

Zenóbia

Lilla vendégposztja - Csokis almáspite

2011. november 02. - Zenóbia

Most következzen egy 100%-ig diétás sütemény, nem olyan kérdéses darab, mint az előző piskótatekercsem. :)

Csak én neveztem el amúgy csokis almáspitének, mert az íze erre hajazott, egyébként meg ez egy amolyan "süssünk abból amink van" típusú édesség. Az úgy volt, hogy maradt csokikrém az előző sütiből, amit illett elhasználni. Íme az eredmény:

Csokis almáspite

Hozzávalók:

Piskótához:  4 tojás, 3 ek rétesliszt, 2 ek xilit, 45 g marcipán (ami szintén megmaradt)

A krém az előző receptben készült. Na, ennek a fele.

2 db alma, 2 db szilva, 1 kk fahéj, 1 ek xilit, fél tábla diabetikus étcsoki

A piskóta ugyanúgy készült, mint az előző alkalommal, csak vízben oldott kakaópor helyett a maradék marcipánt tettem bele.

A meghámozott almát lereszeltem, a szilvákat felszeleteltem, majd a fahéjjal és a xilittel megpároltam.

A kihűlt piskótát kettévágtam, az egyiket kineveztem aljának, és alaposan bekentem a csokikrémmel. Erre rátettem a párolt gyümölcsöket, majd a másik piskótát. Erre ment a megolvasztott étcsoki. Be a hűtőbe, 1-2 óra múlva meg megkóstoltuk, fantasztikus lett!

Az egész süti 1187 kcal, és 57,3 ch-t tartalmaz. Nekem 21 szelet jött ki, azaz egy szelet 56,5 kcal és 2,7 ch. Tényleg diétás. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr683347834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása