Zenóbia

Zenóbia

Az amerikai

2011. november 02. - Zenóbia

Tegnap este elkezdtük nézni Az amerikait, nekem nagyon bejött, bár hagytunk mára is egy fél órát, mert kidőltem. Pont abban a hangulatban vagyok, hogy tökéletesen kielégít egy film, amiben nem szólnak egy büdös szót sem, lévén én sem akarok megszólalni sem, és klassz zegzugos utcákat mutatnak folyton, amiken én is szívesen sétálgatnék egy szál magamban, melankólikusan. És rágyújtott benne a nő szex után, na igen, ez még egy olyan dolog, ami rettenetesen jól tudott esni, nyálcsordítós jelenet volt. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr643347251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása