Zenóbia

Zenóbia

Azért mégsem ugrunk a szakadékba

2011. szeptember 26. - Zenóbia

Tulajdonképpen ez egy nagyon jól sikerült hétvége volt, annak ellenére, hogy terveink szerint a következő másfél évben elnyerünk valami spórolási érdemrendet. A peugeot ugyanis végképp felgyújtásra ítéltetett, ha nem veszik be roncsnak százezerért, akkor egyik este a szokásosnál fényesebb tűzijátékban lehet része a város lakosságának. Így aztán új autó, pontosabban másik autó, ami eladósodást von maga után. Annyi szerencsénk azért van, hogy a család, és nem egy bank felé. Lehet a fogyókúrás blogok mellé el kéne kezdenem ilyen spórolós blogokat is olvasni, hátha tanulok valami okosat és hasznosat. Csináltunk új excell táblát is a nagy örömre, Iván közben whiskey-t ivott és szivarozott, de hát így kell nekimenni a szarnak, felemelt fejjel, azt meg már úgysem valljuk be, hogy a vacsi nem libamájas, hanem trappista sajtos kenyér volt.

Szombaton voltunk a Kezes-Láboson, sofőrrel, hogy tudjunk mindketten bort kóstolni. Szerintem állati jó volt, nagyon jól éreztem magam, az Iván szerint meg semmi extra nem volt, de jó nagy lehúzás az igen. A lehúzásban igaza van, de mivel nekem az volt a szívem vágya, hogy jó időben napsütésben sétálgathassak a kezemben borral, és ez maximálisan teljesült, így nekem mégis bejött. Az anyagi részéről annyit, hogy a parkolási díj 800 ft egyáltalán nem gáz, simán kibírható. A busz, ami a parkolóból bevisz a fesztivál helyszínére 700 ft-ért, az gáz, és nem is ment el mellettünk egy sem, amíg besétáltunk. A sétálás Etyek két végéről lehetséges, az egyik végéről negyed óránkba tellett besétálni, a másik végéről mentünk haza, oda viszont negyven percig ballagtunk tök sötétben az országúton, ez rejtély, hogy miért nem lehetett közelebb rakni a parkolót. De ez sem érdekelt, mert szeretek sétálni, ezt is megkaptam legalább. Az sem zavar, hogy a Fesztiva kártyáért ki kell fizetni önmagában 1000 ft-ot, elvileg egyszerűsíti a kiszolgálást, nekem ez nem tűnt fel, de miért ne, belefér egy új ötlet, új módszer, nem hagysz el részegen készpénzt, mikor túrod a farzsebedből kifelé. A csak a megvásárolt pohárba kaphatsz bort viszont genyaság, a pohár ára 800 ft, ami meg végképp. Mindenképpen megvettem volna, mert ritkán járok ilyen helyre, ha már kimegyek, akkor nem sajnálom magamtól, hogy szép pohárból ihassam a bort, de legalább meghagyták volna a választás szabadságát, mert nyilván van, aki nagy ívben leszarja a szép poharat, és utálja cígölni magával egész nap. Imádom a kirakodóvásárt is, annak ellenére, hogy nem vettünk semmit, de tökre szeretem nézegetni a szép üveges lekvárokat, meg mézeket, meg ábrándozni a hatszázharmincadik táskáról. A mézekből volt mindenféle, epres, áfonyás, diókrémes, fokhagymás, ezt nagyjából mindent fel tudtam volna vásárolni, de erős voltam.

Tegnap pedig az az öröm is osztályrészemül jutott, hogy mielőtt még megalkottuk a spórolós táblázatot elrángattam az Ivánt a Takko-ba, mert kaptunk akciós kuponokat, és megvettem azt a szoknyát negyven százalékkal olcsóbban, amit már egy hónapja kinéztem. Ráadásul délután az erkélyen napsütésben olvastam egy kicsit, és nagyon sok gyümölcsöt ettem egész nap. Azt hiszem ez a gyümölcs dolog kezd elhatalmasodni rajtam, lehet, hogy ez is megárthat nagy mennyiségben?

Ford Mondeot akarunk venni, ha valaki tud valami rettenetes okot rá, amiért ne tegyük, ne habozzon szólni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr763257055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása