Zenóbia

Zenóbia

Villám meg Vagabond

2011. június 08. - Zenóbia

Egyébként meg ez nyilván megint az én naivitásom, de nem értem, hogy hogy van az, hogy a Deichmannban mindent kicserélnek, pont leszarják, hogy tehéntrágyát lapátoltál benne és azért ment tönkre, vagy tényleg azért mert szar a cipő, ha viszont drága cipőt veszel, arra keresztet vethetsz. Ugyanis a Vagabond szandálomhoz kaptam fél év garanciát, meg egy papírost, amin szépen pontról pontra le van vezetve, hogy a garancia mely esetekben nem érvényesíthető. Ide tartozik például a nem rendeltetésszerű használat, ha nem használtál cipőápolót, ha nem megfelelő cipőápolót használtál, ha elmentél benne valahova. Mit jelent az, hogy nem rendeltetésszerű használat? Hogyan lehet nem rendeltetésszerűen használni egy cipőt? Ja, hát ide tartozik gondolom a magas sarkúban tehéntrágya lapátolás, de ki vallja azt be, hogy ennyire hülye? Szóval nagyon vigyázok a szandálomra. Deichmanékkal meg nem tudom mi történt, de két éve még jók voltak rám a cipőik, most meg pont két méret között vagyok, ez nagyon sajnálatos, mert azért nincs minden évben pénzem Vagabond szandálra. (Iván hosszan nézegette este a három darab bőrszalagot, hogy most komolyan ez került ennyibe??)

Van viszont ez az új bolthálózat, a Camaieu. Mindenki nagyon vigyázzon, mert köszönnek meg kedvesek meg udvariasak, mosolyognak, ez mindennek a teteje már. Nyilván ez meg fog változni a későbbiekben, de addig is kellemes változatosság, hogy megtárgyalhattam a lánnyal, hogy milyen jó ennek a trikónak az anyaga, hogy milyen cuki a bankkártyám, és szép napot meg minden. Nekem jól esik, még ha hazugság is, nekem hazudjanak.

Vicces lehet, hogy úgy írok a vásárlás közben tapasztalt élményeimről mint valami lelkes kisgyerek, bárcsak belefásulhatnék.

A másik problémám jelenleg, a villámcsapás. Eddig azért ez így nem volt, hogy egy hét alatt három emberbe vágott bele a villám, vagy csak nem tudtunk róla, de nekem az is megfelelt, amiről nem tudok, az nem fáj. Emiatt lelkesen el is olvastam egy cikket erről, hogy mit kell csinálni, ha jön a zivatar. Ezektől a helyektől kell tartózkodni: magas dolgok közelsége, víz közelsége, nyílt tér, barlangbejáratok(?). Hát köszi. Amúgy meg egyszerűen csak guggoljunk le, fogjuk be a fülünket, és hangosan mantrázzuk a miatyánkot.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr522967011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása