Zenóbia

Zenóbia

Gusztus az nincs

2011. május 31. - Zenóbia

Az van, hogy iszonyúan nagyon álmos vagyok. És hagymaszagom van a krumpli salátától. Miért szeretek én a munkahelyemen ilyeneket enni? Biztosan így fejezem ki titkos ellenállásomat. Még az is van, hogy el kéne menni fogkövet szedetni. Szerintem amúgy amíg nem jártam négy havonta, addig nem volt ennyi, de mindegy. Szóval összefoglalva hagymaszagom van, fogköves vagyok, és nőtt egy k. nagy herpesz a számra, hát köszönöm szépen, így kell ezt így mindjárt harminc évesen.

A gusztustalanságokon kívül nincs más. Este hatig itt leszek ma, úgy tervezem, hogy addigra apró, ütemes mozdulatokkal verem majd a fejem a falba.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr262945841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása