Zenóbia

Zenóbia

Buli féleség

2011. február 20. - Zenóbia

Túl egy újabb harmincadik szülinapi bulin, meg egy újabb szervezésen ami alatt ismét gazdagodtam tapasztalatokkal. Ez is lehetne ilyen Murphy törvény, hogy ha az általad javasolt éttermet a társaság egyik tagja leszavazza, mert szerinte az egy szar, akkor ő lesz az, aki az utolsó nap lemondja a programot mert lebetegedett, és nektek aztán kiderül, hogy az általa javasolt hely meg szerintetek egy szar, de hát így jártatok ugye. Amúgy ilyet ettem: gyömbéres-birsalmás csirkemell krumplipürével, és isteni finom volt, szóval a hely nem a kaja miatt szar. Valahogy nem sikerült eltalálniuk a stílust, mert ez egy sznob étterem szeretne lenni, de csak addig jutottak, hogy az adagokat lecsökkentették egy mókusnak elegendő mennyiségre, azt, hogy a mosdót heti egynél többször kellene takarítani már nem érezték fontosnak. Aztán átmentünk a Morrison's-ba, ahol a mosdók állapotát illetően mondjuk nem voltak elvárásaim. Az első öt percben mellen öntöttem magam a borommal mert nekem jött egy fickó, kicsit táncoltunk is, hajnali négykor meg már aludtunk is otthon. Erről ennyi mondanivalóm van, mert mivel ez nekem már nem megy, és kb. annyira vonzó program, hogy elmenjek táncolni egy ilyen helyre, mint eltölteni egy estét három madárpókkal, ezért csak nyávogni tudnék, pedig egyszerűen csak felesleges nekem ezt erőltetni. Az éjszakai élet másik nagy gyöngyszeme lehet még a fürdők éjszakája, az a lehető legbizarrabb program szerintem, mikor iszonyú tömeg van körülötted, és ráadásul az a tömeg nincs felöltözve, és ne mondjátok, hogy de hát van rajtuk fürdőruha, hát persze, meg is nyugodtam egyből. 

A martinit viszont még mindig imádom, földöntúli érzés volt kienni belőle a citromot, és aztán belekortyolni, csak a cukor hiányzott a széléről, hjajj de jó volt!  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr472676394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása