Zenóbia

Zenóbia

Ja, a süti

2011. február 14. - Zenóbia

Ezt meg majd elfelejtettem, ezt sütöttem a hétvégén, a nagyit ünneplendő. Volt torta is, de azt nem én sütöttem, hanem a tesco.

Morzsás-túrós, volt már ilyen, állati változatosan sütök, tudom. Volt belőle olyan is, aminek a tetején a morzsák alatt még lekvár is leledzett, de az Iván azt utálta, valami fura félelme van a lekvároktól, (nekem meg valami bizarr imádatom van feléjük) főleg a háziaktól, ezért jó feleség módjára nem lekvároztam össze az egész sütit. A fotózásra már csak lekvártalan maradt. Leírjam-e még egyszer a lekvár szót? Lekvár.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr122661032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása