Zenóbia

Zenóbia

Nem erről volt szó

2010. december 15. - Zenóbia

Most akkor vagy az van, hogy el sem olvasták a kívánságlistámat, vagy az, hogy valaki azt hiszi, hogy ő egy nagy mókamester, ezúton jelzem, hogy nem az. Az sincs, hogy az első kívánságot félreértették, mert annyira azért nem vagyok körmönfont, hogy azt írjam, hogy mindenki legyen körülöttem egészséges, de közben arra akarok célozni, hogy vegyél nekem pöttyös labdát. Valóban azt szeretném, hogy mindenki egészséges legyen körülöttem, a félreértések elkerülése végett. És egyáltalán nem vicces, hogy az Iván ma kórházban alszik, nélkülem, mert ugyan foggal-körömmel kapaszkodtam a szomszéd ágyba, de lekötöztek és becsomagolva kidobtak a hóba, most mégis a Pi-nél alszom, hogy legalább kilóméterben közelebb legyek hozzá. A kórházi éjszakák számával egyenes arányban fog nőni a gombóc a torkomban is, és ez nem túl karácsonyi élmény. Csak szólok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr52518472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása