Zenóbia

Zenóbia

Gerinces téma

2010. december 10. - Zenóbia

Annyira okos egy nő vagyok. Lassan három éve dolgozom ennél az asztalnál, ugyanebben az épületben egy másik asztalnál már dolgoztam további ötöt, ami nézzük a pozitív oldalát, azt jelenti, hogy két év múlva a karácsonyi bulin a kezembe nyomnak egy órát és némi pénzt jutalmul, hogy ennyi időt kibírtam itt. Simán megéri. Szóval mióta itt ülök, a monitorom az asztalom jobb oldalán tárolom, a székem viszont az asztal közepénél helyezkedik el, és ebből kifolyólag masszív gerincferdülésem kezd lenni, és bal oldalra már nem is nagyon nézek soha. Ma reggel megtaláltam a megoldást, mert egy okos nőnek nem jelenthet ez problémát és beraktam középre a monitort. Így aztán mindenki látja, hogy mit művelek egész  nap, viszont lehet, hogy kinyílik előttem a bal oldalamon létező világ is, ki tudja miről maradtam le az elmúlt években.

Ezen a héten már volt egy céges vacsora, ma lesz még egy, az előzőn ettem többek között fafülgombát ami finom, meg cápa steak-et ami szar. Még kilenc darab munkanap van hátra karácsonyig.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr32506072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása