Zenóbia

Zenóbia

tél meg tea

2010. november 16. - Zenóbia

Iszonyú gusztustalan tud lenni egy teásbögre. Lehet, eleve olyat kéne venni, aminek barna a belseje, vagy fekete, és megoldódna minden gondom. Viszont azt nem akarnám, hogy kívül is barna vagy fekete legyen, mert az nem lenne túl vidám. Nehéz sorsú Zenóbia.

Olyan dolgok is történnek velem, hogy hazamegyek, és hiányérzetem van. Az ok pedig az, hogy apu pontosan két hete nyugdíjas, azóta pontosan két darab fát vágott ki a kertből. Na jó, az egyiket valójában észre sem vettem, sőt, azt sem tudtam eleve, hogy ott van, mert nem vagyok az a kapálós, gazolós fajta, pedig gyerekkoromban próbálkoztak, de hiába volt minden. Szerintem egy kert legyen befüvesítve, legyen egy-két fa, (ez irányú vágyaim erősen távolodnak ugye, ahogy telnek a nyugdíjas hetek) fából készült kerti pad meg székek, meg asztal, meg pavilon, meg nyugágy, meg bográcsozó-szalonnasütő hely, meg hintaágy, meg egy férj aki grillezi a husit, miközben én bort kortyolgatva olvasgatok a kerti izék egyikén fetrengve. Utána pedig legyen fagyi is. Teljesen összezavar engem ez a  tavaszias időjárás ilyenkor télen.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr852452232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása