Zenóbia

Zenóbia

Elválaszthatatlanok

2010. október 04. - Zenóbia

Visszatértem az életbe, izomlázam van, és ma már sikerélményt is gyártottam magamnak, bár még csak fél tizenkettő. Innentől viszont már akkor indulnék is inkább vásárolni, mert mára ennyire voltam képes, és eléggé el is fáradtam benne.

Iván tegnap estére jól érzékeltette, hogy mi vár rám a következő pár hónapban, mert a fáradtsági szintje ennél már csak rosszabb lesz. Megszerezte a ragasztópisztolyt, először csak azzal a szándékkal, hogy megjavítja a telefon töltőmet, ami sikerült is neki, mert ügyes. Megígértette velem, hogy többé nem dobom le a földre és ugrálok rajta, miközben kurjongatok, mert az nem tesz jót neki. Ezzel párhuzamosan azt is megígértette velem, hogy nem nyúlkálok villával a kenyérpirítóba, mert úgy a hülye amerikaiak halnak meg, nem én. Ebbe is belenyugodtam, és egyben ijesztő számomra, hogy mennyire nem gondolkodom időnként, pont én, a paragép. Itt meg kell jegyeznem azt is, hogy szerencsére Iván rendelkezik azzal a tulajdonsággal, hogy bármit meg tud javítani ami elromlik, és tud villanyt szerelni is meg szöget beverni, meg nehéz dolgot felemelni, meg széttörteket összerakni. Ilyenkor mindig elhomályosuló szemmel nézek fel rá, az én hősömre, aki tud polcot feltenni meg ilyenek.

Visszatérve a ragasztópisztolyra és Ivánra, este tizenegykor egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy köröz a lakásban, kezében a csőre töltött pisztollyal, enyhén véreres szemekkel keresi áldozatát. Settenkedett úgy tíz percig, majd lecsapott a mit sem sejtő manókra. Így aztán immáron nem hat darab, különálló sötétben világító kis műanyag kinder tojásból kinyert figuránk van, hanem egy darab, sötétben világító kis műanyag kinder tojásból kinyert figurákból álló Laokoón-csoportunk. És ma lehet, hogy ő ér haza előbb... Ja, az óra meglett, a konyhaszekrényben ketyerészett, a varrógépállványról viszont lemondtam. A házasélet kompromisszumai.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr142343546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása