Zenóbia

Zenóbia

Szellemes kaja Mostban

2010. augusztus 06. - Zenóbia

Tegnap végre megismerkedtünk a Loretta barátjával. Megállapítást nyert, hogy valószínűleg ő sem fog belehányni a medencébe, szóval jöhet az esküvőre. Ja és ő is fél a szellemektől, amitől egyből szimpatikus lett, bár ő nem amiatt, mert tíz évesen stephen kinget olvasott a paplan alatt zseblámpával. 

A Most nevű helyen voltunk, ettünk-ittunk finomakat és kiderült, hogy utálom az avokádót, mert tényleg olyan íze van mint a zsírnak. A frissen sült libatepertőt viszont szeretem (bár tudom, ez most ellentmondásnak hangzik, mert az meg tényleg zsír, de viszont az egy állatból van, aminek van zsírja ugye, ellentétben a zöldségekkel amiknek meg nincs. Esetleg még az lehet, hogy az avokádó valójában egy állat.), és nem eszem salátát étteremben*, akkor sem ha fogyókúrázom. Ez nálam biztos, hogy abból fakad, hogy hátrányos helyzetű gyermekkoromban sosem vittek ilyen helyekre, és most már ugyan járunk, de nekem ez még mindig ilyen népünnepély, szóval ha én étterembe megyek, akkor kidurranásig, és mélységesen sajnálom, ha desszertet már nem bírok enni.

Reggel pedig a buszon beleültem valami vízbe, de ez nem tűnt fel, csak mikor leszálltam, hogy nahát, mintha vizes lenne hátul a combom. Szerencse még az is, ha tényleg víz volt, és az is, hogy a combom, mert azt hittem, hogy á farmeren úgysem látszik, de igen, és az nem lett volna túl vicces, ha úgy nézek ki, mint aki bepisilt. Így csak úgy néztem ki, mint aki annyira hülye, hogy nem veszi észre, hogy fél óráig ül a vízben, és tényleg.

*az étterem nem a megfelelő név a Most-ra, inkább egy kultúráltabb romkocsma, ahol van rendes kaja is, és tök jó kaja amúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr862203510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása